آموزش نحوه ریست کردن ماشین ظرفشویی بوش
وبلاگی از جنس محتوا
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 47
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 72
:: باردید دیروز : 100
:: بازدید هفته : 173
:: بازدید ماه : 172
:: بازدید سال : 441
:: بازدید کلی : 1343
آموزش نحوه ریست کردن ماشین ظرفشویی بوش

How To Measure for Kitchen Counters

یکی از راه های خلاص شدن از شر ایرادات لوازم برقی ریست کردن است. این راه حل همیشه به عنوان راه حلی برای رفع برخی خطاها و مشکلات دستگاه های الکتریکی و الکترونیکی مورد استفاده و معرفی کاربران قرار می گیرد. در این مطلب قصد داریم شما را با راهکارهایی برای ریست ماشین ظرفشویی بوش آشنا کنیم. در چند سال گذشته وسایل برقی به این ویژگی مجهز شده اند و با روش هایی می توان آنها را به تنظیمات کارخانه بازگرداند و مانند روز اول از آن بهره مند شد. ماشین ظرفشویی بوش هم همینطور. در این مقاله نحوه ریست کردن ماشین ظرفشویی بوش و اینکه چرا باید این کار را انجام دهیم و راه حل های ریست ماشین ظرفشویی بوش را شرح می دهیم.

چگونه ماشین ظرفشویی بوش را ریست کنیم؟

یکی از ویژگی های اغلب برندهای ماشین ظرفشویی که اغلب نادیده گرفته می شود، قابلیت تنظیم مجدد است. بسته به نوع و مدل دستگاه شما، ویژگی ریست با یک ستاره و کلمه reset در زیر دکمه مربوطه مشخص می شود. در بسیاری از ماشین‌های ظرفشویی مدرن بوش، دکمه Reset دکمه Start است که می‌تواند باعث سردرگمی مشتریان شود. برای تنظیم مجدد ماشین ظرفشویی بوش، دکمه استارت را حدود 3 تا 5 ثانیه فشار داده و نگه دارید. در برخی از مدل‌های قدیمی بوش، ویژگی بازنشانی ممکن است «لغو» یا «تخلیه» نامیده شود. در واقع، مدل‌های قدیمی معمولاً تنظیم مجدد را دشوار می‌کنند و شما به سادگی نمی‌توانید دکمه تنظیم مجدد را پیدا کنید.

در مدل ماشین ظرفشویی، دکمه شستشوی معمولی و دکمه Rinse and Hold را به طور همزمان برای حدود 3 تا 5 ثانیه با در بسته فشار دهید. وقتی ماشین ظرفشویی ریست می شود، پمپ تخلیه فعال می شود و تمام آب ماشین تخلیه می شود. پس از اتمام تخلیه، صفحه کنترل ماشین ظرفشویی یک چرخه کامل را نمایش می دهد و سپس به طور خودکار وارد حالت آماده به کار می شود.

چرا ماشین ظرفشویی بوش ریست می شود؟

شاید از خود بپرسید که دقیقا چه زمانی ماشین ظرفشویی بوش را ریست کنید. این امکان برای همه شما وجود دارد که دستگاه شما به طور ناگهانی از کار بیفتد، در مواردی دکمه های دستگاه به درستی کار نکند یا هر مشکل سطحی دیگری وجود داشته باشد. همچنین امکان قطع برق ساختمان در حین شستن ظروف توسط دستگاه وجود دارد. در این زمان، اکثر ماشین های ظرفشویی معمولاً خراب می شوند. جالب است بدانید که اکثر این مشکلات و خرابی ها را می توان به سادگی با ریست کردن به طور کامل برطرف کرد.

ماشین ظرفشویی مانند دستگاه های الکترونیکی جدید مانند ماشین لباسشویی و یخچال، طوری برنامه ریزی شده است که خطاها را در نمایشگر دستگاه نشان دهد و در صورت مواجهه با مشکلات و مشکلات سطحی، به عنوان زنگ هشدار صدا کند. بسیاری از این خطاها تنها با تنظیم مجدد قابل حل هستند. ماشین ظرفشویی بوش هم همینطور است. برخی از خطاها (کدهای خطا) فقط با تنظیم مجدد ماشین ظرفشویی بوش قابل حل هستند.

به طور کلی، یکی از بهترین کارها برای رفع خطاهای سطحی و عیوب جزئی، ریست کردن دستگاه است. این عمل معمولا با فشردن چند دکمه به صورت همزمان انجام می شود و تمامی ایرادات دستگاه را تا حد زیادی برطرف می کند.

روش های ریست ماشین ظرفشویی بوش

به طور کلی 3 روش برای تنظیم مجدد ماشین ظرفشویی بوش وجود دارد:

  • با استفاده از دکمه ریست ماشین ظرفشویی را ریست کنید
  • تنظیم مجدد ماشین ظرفشویی با قطع برق
  • ماشین ظرفشویی را با استفاده از دکمه های پنل ریست کنید

در ادامه به بررسی هر یک از روش ها می پردازیم. توجه داشته باشید که این روش ها برای هر مدل ماشین ظرفشویی بوش می تواند متفاوت باشد و برای اینکه بفهمید کدام روش برای دستگاه شما قابل اجرا است، باید هر کدام را روی ماشین ظرفشویی خود تست کنید.

 

منبع: https://lg-hami.ir/boshe-representation-in-ahvaz/


تعداد بازدید از این مطلب: 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : سهراب مجدی
تاریخ : یک شنبه 4 دی 1401
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
آخرین مقالات فوری و مهم مربوط به سیاست، ورزش، اقتصاد، سینما، قیمت ها و اخبار ویدئویی را در اینجا دنبال کنید.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید